alweer een week in Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anne-Marie Hoekstra - WaarBenJij.nu alweer een week in Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anne-Marie Hoekstra - WaarBenJij.nu

alweer een week in Bali

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

16 April 2014 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal,

Vorige week dinsdag ben ik vanuit Nederland richting Bali vertrokken. Na een lange reis ben ik woensdagavond in Ubud aangekomen.
De afgelopen dagen heb ik ubud verkend. Verschillende tempels bezocht, een wandeling door de rijst velden gemaakt, monkey forrest bezocht en een dduik genomen in het zwembad. Samen met een andere vrijwilligster ben ik naar padangbai geweest. Hier hebben we bij een bounty strandje gezwommen en gesnorkeld. De tocht er naar toe was erg mooi. Het duurde met de brommer iets meer dan een uur. Onderweg hebben we van het landschap kunnen genieten.

Maandag heb ik mijn eerste werkdag gehad. Het was erg leuk om te zien hoe hier de dag invullen. Deze week zal ik voornamelijk mee kijken. Dinsdag heb ik gehost. Het was erg rustig.

Het weer is hier over het algemeen zonnig. Soms wel een flinke bui gehad. Het is een subtropisch klimaat, vergelijkbaar met het zwembad alleen dan zonder chloor lucht. Hier ruikt het naar van alles en nog wat.

Groetjes Anne-Marie

  • 04 Mei 2014 - 11:17

    Stephanie :

    Hee Anne-marie,

    Ik kan je dus ook nog volgen! Super leuk!
    Heb je daar ook nog weer Skype?

    Groetjes,
    Stephanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne-Marie

Actief sinds 01 Feb. 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 20021

Voorgaande reizen:

09 April 2014 - 30 September 2014

Bali

01 Februari 2011 - 15 Juli 2011

Stage in Suriname

09 Maart 2008 - 23 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: